Spot telewizyjny FMFC 2013

Projekt - spot telewizyjny FMFC 2013, identyfikacja wizualna, przeprojektowanie logo

Klient: Festiwal Muzyki Fryderyka Chopina

Realizacja: AGAT Reklama / Arkadiusz Smykowski

Muzyka: Daniel Grupa

Punktem wyjścia w tym zleceniu był projekt identyfikacji, który obejmował materiały drukowane (bilbordy, plakaty, foldery, bilety i inne) oraz elementy graficzne strony internetowej www.festiwalchopina.pl. Na bazie tego projektu powstał także spot promocyjny.

Animacja wykorzystuje głównie elementy grafiki 3D - jako przewodni motyw modele fortepianu. Muzykę do spotu skomponował i nagrał Daniel Grupa. Spot był elementem kampanii promującej festiwal w internecie oraz w telewizji (m.in. TVP3).

Elementem dodatkowym zlecenia było przeprojektowanie i unowocześnienie znaku graficznego FMFC. 

 Spot telewizyjny FMFC 2013 - realizacje AGAT Reklama
Spot telewizyjny FMFC 2013 - realizacje AGAT Reklama
 Spot telewizyjny FMFC 2013 - realizacje AGAT Reklama
Spot telewizyjny FMFC 2013 - realizacje AGAT Reklama
Posted in Realizacje and tagged , , , .